06 június 2013

My family


Régen nem alkottam...keresgéltem a fotóim között és ekkor akadtam erre a számomra nagyon-nagyon kedves fotóra. Visegrádon készült. Leírhatatlan az a szeretet és harmónia, ami a fotóból árad. Ádikám fél év körüli, alig látszik, de ahogy Dávidom röpül az apjához...a szívem megtelik szeretettel. Imádom őket, ők az életem, boldogságom. A legjobb dolog az életemben az, hogy van családom...Feledtet sok bánatot, irigységet és rosszindulatot, amit néha az emberektől kapok...olyanoktól is akik nem is ismernek, de véleményt az tudnak formálni, vagy olyanoktól akikkel már egyezer éve nem is beszéltem. Semmit nem tudnak rólam...De eszembe juttat olyan emlékeket és érzéseket, embereket akik azt adják amire nekem szükségem van, pozitív életszemléletet, kreativitást, meghitt beszélgetéseket ( sokszor nem személyes találkozás alkalmával ) bizalommal osztottak meg velem, személyes történéseket, ami nagyon-nagyon jól esett.

Köszönöm és hálás vagyok érte, mert újra és újra látom, hogy merre vezet az utam. Megismertem néhány nagyon kedves embert, nagyon sok kedves szót és biztatást kaptam.


És igen is nem kérek az irigységből, rosszindulatból, ami a szívemen az a számom, bár néha jobb hallgatni, ezt is tudom. Aki  nem képes feldolgozni az igazságot, az már nem az én problémám. Túl kell lépni rajta...még ha fájdalmas is. És ezen tanakodva akadtam erre az idézetre. Na már most véletlenek ugyebár nincsenek...megerősítés, hogy jó úton járok...


Rögzített Kép
az idézet INNEN

Köszönöm, hogy benéztél!!
Szép napot mindenkinek!!

T.

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű oldal, Timikém!!!!!!! De jó újra oldalt látni tőled, úgy szeretem a stílusodat!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, kezdek magamhoz térni!! :)

    VálaszTörlés
  3. "Terápiaként" kezdtem magamnak blogot csinálni :-) .. és virtuálisan, nem is a scrapbook blogján, összetalálkoztam Esztivel. Ennek már szinte hihetetlen, hogy több mint három éve! Azóta megtanultam az örömeimet, bánataimat-fájdalmaimat egy scrap-oldalban kifejezni a magam számára.
    Emlékszem, mennyire boldog voltam, amikor letölthettem a "TD Brown and turquoise" készletet és "Timo Designs_Freebie_overlay and mask"-ot!! ... és mennyi oldalamon használtam és a mai napig vigyázva őrzöm!!!! :-) A minap egy most kezdő scrapbookozó ismerősömnek az elsők között ajánlottam ezeket, Timi!!!
    Na, sokat írtam! Csodálatos az oldalad!!!! én is szeretem a stílusodat! :-)

    VálaszTörlés